neděle 28. června 2015

Smoothie

Tak jsem najela na dráhu smoothie.
Ne proto, že je to zrovna in, ale proto, že mám zánět zubu. A to pořádnej. Mám oteklou celou půlku obličeje, skoro nevidim na jedno oko. Nejhorší je ta bezmoc, když má vaše zubařka dovolenou. První den mě nikdo nevzal (nebylo to ještě oteklý). Druhý den, jsem se dočkala, otok asi zabral. Pani doktorka řízla, vymačkala, dala drén, hotovo. Od toho nejhoršího se mi ulevilo. Druhý den na výměnu drénu. Zas jiná pani doktorka. Vyndala drén, vymačkala, dala drén nový, ale pořád se jí to nějak nezdálo. Zavolala si na pomoc kolegu. No ten vyndal drén, rozšířil řez, nandal drén, hotovo. Zítra zas - pro změnu byla sobota, tak na pohotovost k dalšímu doktorovi. Au, užívám si.

stomatologie privata la preturi de NHS
Takhle jsem se teda neusmívala. Tekly mi slzy jako hráchy.


Zpět ke smoothie. Protože pomalu ani neotevřu pusu, natož něco kousat, je to teď ideální strava. Ještě že mám ty jahody. Nandat do mixéru, přidat jogurt, mléko, cereálie -  rozmixovat a dobrou chuť. 





S banánem bude zítra :-)

Krásnou neděli,

                           Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zhlédnutí článku i za případný komentář.