čtvrtek 28. května 2015

Koka sušenky

Dnes zase jedno pečení. Přiznám se, jsem sušenkoholik. Kafe a sušenka - to je moje. Když jsem na jednom z oblíbených blogů objevila recept na Koka sušenky, mé srdce zaplesalo (nebo spíš jazýček?). Sláva, všechny suroviny mám doma, může se začít. 

Recept je jednoduchý, rychlý a výsledek ...


... šup do trouby ...

Jsou výborný. Dala jsem je do plechovky a nevím jak se to mohlo stát, ale na dvě poslední jsem zapomněla a když jsem po čase plechovku potřebovala, našla jsem poklad. Čekaly tam asi měsíc. Opatrně jsem ochutnala -  hmmm, pořád dobrý. Takže, když vydrží, tak vydrží.

Mějte se krásně, já si jdu dát kafe ;-)



            

                            Monika






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zhlédnutí článku i za případný komentář.