úterý 26. května 2015

Blog - blok

Bloguju - píšu. Jeden z mých prvních oblíbených blogů je Lucky blok. Líbil se mi ten název. Vtipný, výstižný. Blok - tužka - psaní, kreslení, čmárání.
Jsem blázen do papírnictví. Mám ráda všechny ty adresáře, diáře, pera, propisky, tužky, pastelky, bloky, sešity, krabice, pořadače,....

zdroj: pinterest
zdroj: pinterest

Ráda píšu ručně. To jsem si teď po letech ve škole užila. I když jsme měli hodně materiálu tištěného, došlo i na sešity, propisku a samozřejmě na barvičky - podtrhnout, zvýraznit,...






Teď se musim pustit do "školního" úklidu. Vše to probrat a vyhodit nepotřebné. Hm, ale to bude těžký. Je to kus (kousek) života, vzpomínek, práce,... Přeci to nevyhodim?! 

                    Monika 


2 komentáře:

  1. To je milé♥!!!!
    Ráda budu tvoje první (věrná čtenářka a komentující):-D....
    Tak se čiň....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo, mám na krajíčku. První komentář. Díky

      Vymazat

Děkuji za zhlédnutí článku i za případný komentář.