úterý 27. října 2015

Pečený čaj

Koukám, že jsem tu nebyla docela dlouho. Ne, že bych nic neupekla ☺ ale nějak jsem to nestíhala vyfotit. Znáte to, práce, děti, domácnost, Tobi fotbal, práce, nemocný děti,....

Stíhám se jen pokochat u ostatních a tiše závidět jejich fotky. (Luci, pomalu přemlouvám chlapa na focení) 

Ale včera jsem měla volno, navařeno od neděle, tak byl čas i na nějakou fotku.

Pustila jsem se do pečeného čaje. Už od léta jsem přidávala do mrazáku ovoce co zrovna bylo a včera nadešel den D. Nasypala jsem to všechno na plech a přidala ty poslední plody, co my mamka v neděli poslala. Zasypala to vše cukrem a šup do trouby. 








Už se těšim, jak si sednu do křesla, zachumlám se do deky, vezmu knížku a k tomu všemu teplej čaj.

Tak si taky užívejte pod dekou ;-)

                                                           Monika





2 komentáře:

  1. Přemluv, napiš a postav na čaj:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Barevnej podzim už asi nestihnu, tak doufám, že do krásnýho rozkvetlýho jara se mi to podaří :-D

      Vymazat

Děkuji za zhlédnutí článku i za případný komentář.